Trainingen

Hieronder een overzicht van alle trainingen die we aanbieden. Alle trainingen zijn incompany trainingen. Dit betekent dat we de trainingen altijd op maat maken.

Nu ook mogelijk: Online training en coaching

Naast de meer traditionele vorm van training en coaching; op de werkplek of externe locatie, is het ook mogelijk om online te trainen of te coachen. Een online training bespaart veel reistijd, dit heeft voordelen voor bedrijven die verspreid door het land zitten en ook voor medewerkers die vanuit huis werken.

Image icon
SPIN-sales training
Situatie- en probleemvragen
Een SPIN-sales training is een strategische verkooptraining voor accountmanagers, salesmanagers en sales-executives. Bij de SPIN-methode (ontwikkeld door Neil Rackham) draait alles om de wijze waarop je vragen stelt relaties. Een SPIN-sales training werkt goed bij verkoop van producten en diensten met een hogere waarde. De SPIN-methode past goed binnen onze eigen filosofie om problemen centraal te stellen.

– Situatie- en probleemvragen
– Implicatievragen
– Nuttig effectvragen

Image icon
Salestrainingen
Learning by doing
In onze sales- of verkooptrainingen draait het voor een belangrijk deel om de praktische uitvoering, learning by doing. Rollenspellen die volledig op maat worden gemaakt, dus toegespitst op de situatie en het probleemvan het betreffende bedrijf. Het trainen van het personeel in deze realistische werksituaties als wel het invullen van praktische checklists tussen de trainingen door zijn belangrijk in deze trainingen.

– Learning by doing
– Rollenspellen
– Checklist

Image icon
Telefoontraining
Online mogelijk!
Een goed telefoongesprek voeren lijkt eenvoudig. In praktijk valt dit vaak tegen: niet doelgericht, te weinig structuur, geen echte aandacht voor de klant of prospect. Centraal in onze telefoontraining staat het stellen van vragen. Via vragen bouw je een relatie op, ontstaat vertrouwen en kom je tot een deal. Wij verzorgen telefoontrainingen voor commerciële medewerkers, telefonisten en technische/logistieke medewerkers.

– Inbound telefoneren
– Outbound telefoneren
– Training op basis van echte gesprekken

Image icon
E-mail training
Online mogelijk
E-mail is zakelijk een belangrijke vorm van communicatie.  Soms zijn e-mails niet vriendelijk, niet overzichtelijk en geven ze slecht antwoord op vragen van relaties. In onze e-mail training starten we met een nulmeting; deelnemers sturen enkele ‘echte’ e-mails naar onze trainer. De e-mails worden geanalyseerd en er wordt gekeken naar wat er ontbreekt. De nulmeting is basis voor de maatwerk training. Vervolgens vindt er in de training altijd een follow-up plaats: Hierbij sturen de deelnemers nogmaals nieuwe e-mails en krijgen hier feedback op.

– Nulmeting
– Basis: echte e-mails
– 1 dagdeel + follow up

Image icon
Time management Training
Online mogelijk
Efficiënt met je werktijd omgaan is lastig. Medewerkers hebben te maken met afleiding en er wordt van hen verwacht dat ze multitasken. Een slechte tijdsindeling leidt tot mindere prestaties, maar ook tot een onbevredigend gevoel. Slechte timemanagement kan leiden tot vermoeidheid, teveel werkdruk en een burn-out. Via een time management training leren mensen hun tijd anders in te delen en om te gaan met werkdruk. Voorafgaand aan de training, inventariseren we de problematiek binnen een organisatie en kijken we waar oplossingen liggen.

– Efficiënt werken
– Tijdsindeling
– Werkdruk

Image icon
Training en coaching op basis van KPI’s
Online mogelijk!
Veel bedrijven werken met vaste KPI’s  (Key Performance Indicators/ Kritische Prestatie Indicatoren). Van medewerkers wordt verwacht dat ze zich verder ontwikkelen aan de hand van deze KPI’s. Wij kunnen op basis van de KPIs’ een training  en/of coaching ontwikkelen voor deze medewerkers. Ook is het mogelijk om samen met medewerkers duidelijke KPI’s op te stellen aan de hand waarvan training of coaching plaats zal vinden, zowel in kleine groepen als individueel. Coaching kan online, een training hangt af van de KPI’s die gesteld zijn door het bedrijf of de afdeling.

– KPI’s
– Coaching
– Groep en individueel

Image icon
Individuele coaching
Online mogelijk
Medewerkers hebben soms baat bij individuele coaching en/of training.  Deze coaching is een combinatie van gesprekken, stellen van doelen, opdrachten, feedback en evaluaties. Een coachingstraject hoeft niet veel tijd te kosten. Het kan plaatsvinden op de werkplek, tijdens normale werkuren of online. Onze individuele coaching duurt 4 tot 6 maanden (één of twee sessie per maand). Een essentieel onderdeel van coaching vormt een intake bij zowel de leidinggevende als bij de medewerker.

Coaching kan face to face,  telefonisch en online.

– Individueel
– Basis: intake
– Opdrachten en feedback

Contact

Ons adres:

Wilhelminasingel 287
6001 GS Weert

Ons telefoonnummer:

0495 543029
06 48 422802